вівторок, 13 червня 2017 р.

Планування уроків 3клас

Я у світі 3 клас ІІ семестр
  3 клас ІІ семестр


Тема уроку
Дата

Я- українець
17
Суспільство як єдність людських спільнот. Їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві.


18
Україна – незалежна демократична держава. Державні символи :Герб, прапор, Гімн, їх значення.


19
Громадяни  України . Якими правами я наділений(на) як громадянин (ка) України?



20
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини(робота з адаптованими текстами цих документів)


21-22
Навчальний проект «Подорожуємо Україною», «Історичні скарби України» , «Чим славиться Україна?», «Славетні українці» (за вибором )


   23-   24
 Практична робота
Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…»Моделювання правомірних способів поведінки



25

 26
Я –європеєць
Україна  - європейська держава.

Європейський Союз – співтовариство народів Європи.


27
Я- член європейської спільноти.


28-
29
Навчальний проект «Мої ровесники за кордоном», « Чим цікав традиції та звичаї європейських народів», «Внесок українців у світову науку і культуру»,  « Винаходи людства, що змінили світ»,« Відомі у   світі народні промисли сучасної України» ( за вибором учнів)


30
Земля – спільний дім для людей.


31
Необхідність взаємодопомоги, співпраці, охорони природи спільними зусиллями.


32
Соціальна екологічна акція (за вибором учителя)


33


34
Практична робота
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
Підсумок за семестр, рік


Немає коментарів:

Дописати коментар